.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
دادستان آمل خبر داد:
بازداشت اختلاس‌گران 700 میلیون تومانی از وجوهات دولتی در آمل / 5 عضو شورا جزو بازداشت‌ شدگان
شمال نیوز: دادستان عمومی و انقلاب اسلامی آمل با اشاره به اختلاس 700 میلیون تومانی از وجوهات دولتی اختصاص یافته از سوی استانداری مازندران برای عمران و آبادانی ...

شمال نیوز: دادستان عمومی و انقلاب اسلامی آمل با اشاره به اختلاس 700 میلیون تومانی از وجوهات دولتی اختصاص یافته از سوی استانداری مازندران برای عمران و آبادانی روستای کلاکسر، گفت: دهیار و پنج عضو شورای روستا بازداشت شدند.

به گزارش شمال نیوز، علی طالبی در گفت‌وگو با فارس، اظهار کرد: دهیار روستای کلاکسر آمل با اتهام اختلاس 660 میلیون تومانی دستگیر شد.

وی افزود: به همراه دهیار روستای کلاکسر، تعداد پنج نفر از اعضای شورای اسلامی نیز دستگیر شدند.

دادستان عمومی و انقلاب اسلامی آمل با اشاره به همکاری تیم اداره اطلاعات استان مازندران و شهرستان آمل در این عملیات، بیان کرد: با هرگونه موارد خلاف قانونی در برداشت اموال بیت‌المال برخورد جدی می‌شود.

این مسؤول با تأکید بر اینکه دهیار و پنج عضو شورای اسلامی روستای کلاکسر مبلغ 700 میلیون تومان وجوه دولتی را اختلاس کردند، گفت: این مبلغ از سوی استانداری مازندران در نظر گرفته شد و برای عمران و آبادی روستا منظور شد.

طالبی با اشاره به تضییع حقوق یک‌میلیارد و 200 میلیون تومانی بیت‌المال توسط متهمان و اقدام به دریافت رشوه 60 میلیون تومانی، تصریح کرد: در این پرونده ردپای برخی مدیران دولتی به چشم می‌آید.

وی با اعلام بررسی بیشتر پرونده در شعبه سه بازپرسی، خاطرنشان کرد: با تحقیقات بیشتر ابعاد گسترده‌تر این پرونده فساد مالی در آینده مشخص می‌شود.

دادستان عمومی و انقلاب اسلامی آمل با بیان روانه زندان شدن سه نفر متهم این پرونده با قرار بازداشت موقت، گفت: پرونده دو نفر دیگر از متهمان در دست تحقیقات بیشتر قرار دارد.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.091 seconds.